تبلیغات کسب و کارهای کوچک| 50 ایده تبلیغات موثر

تبلیغات کسب و کارهای کوچک| 50 ایده تبلیغات موثر

ویژگی های کسب و کارهای کوچک

قبل از پرداختن به موضوع ایده تبلیغات کسب و کارهای کوچک ویژگی های کسب کار های کوچک را بیان می کنیم.  در بامولا کسب و کارهای کوچک از سه ویژگی کیفی برخوردارند که این ویژگی‌ها به آنها ماهیتی متفاوت از صنایع بزرگ داده است. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  1. وحدت مالکیت و مدیریت
  2.  مالکیت فردی و خانوادگی
  3. استقلال از سایر کسب وکارها

کارآفرینان امروزی  گزینه های بیشتری نسبت به گذشته برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک در اختیار دارند .بنابراین حتی اگر نمی توانید یک تبلیغ تلویزیونی ملی یا یه تبلیغ وسیع  در این ماه پخش کنید ، می توانید پیام خود را در مقابل مشتریان مربوطه به گوششان برسانید بدون اینکه کل بودجه خود را باد کنید.

لیست کلی از ایده های تبلیغات کسب و کارهای کوچک

در این بخش ، ایده های تبلیغات کسب و کارهای کوچک را توضیح می دهیم ، از جمله:

  • ایده های تبلیغات سنتی
  • ایده های تبلیغات آنلاین
  • ایده های تبلیغات رسانه های اجتماعی
  • ایده های تبلیغات محلی
  • ایده های تبلیغاتی در فضای باز

اگر به دنبال ایده های تبلیغات کسب و کارهای کوچک با بودجه کم  یا حتی چند ایده تبلیغاتی رایگان هستید، در این مقاله بیان شده است. اگر ایده تبلیغاتی دارید میتوانید در انتهای مقاله آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ایده های تبلیغات سنتی برای کسب و کارهای کوچک

  • حامی یک مسابقه رادیویی شدن از طریق هدیه

یکی از راه های انتقال پیام شما به شنوندگان رادیویی ، حمایت از یک مسابقه است. یکی از محصولات خود را به عنوان یک جایزه پیشنهاد دهید یا یک جایزه ویژه مانند کمک هزینه یک سفر با کشتی کروز  را که شما حامی مالی آن هستید ، اهدا کنید.

  • یک قالب مناسب را برای  آگهی روزنامه پیدا کنید

روزنامه ها برای دستیابی به مشتریان محلی عالی هستند. رستوران ها ، کافه ها و کافی شاپ ها بهترین هدف برای  تفریح آخر هفته افراد هستند. ارائه دهندگان خدمات ممکن است روی تبلیغات طبقه بندی شده ، که به ویژه مقرون به صرفه هستند ، تمرکز کنند. برخی روزنامه ها گزینه های تبلیغاتی ارائه می دهند که به مشاغل اجازه می دهد تا از محتوای نوشتاری حمایت کنند تا در مورد راه حل آموزش دهند.

  • ایجاد یک مجله تبلیغاتی

تبلیغات مجله یک قالب عالی برای مشاغل ارائه می دهد که تأکید زیادی بر روی تصاویر دارد. مجلات تجاری برای مشاغلی که به دنبال بازاریابی صنایع خاص هستند ، با ارزش است.

  • ایستگاه های رادیویی را برای پخش زنده از مشاغل خود استفاده کنید

برنامه های گفتگو محور رادیویی دوست دارند در هر سال میزبان فروشگاه هایی در مشاغل محلی باشند که فضای مناسبی برای تبلیغات ویژه هستند. اگر بتوانید از اینگونه برنامه های گفتگو رادیویی برای شنیده شدن تبلیغات بیزنس خود استفاده کنید در ذهن شنونده ها میمانید.

  • تبلیغات تلویزیونی  یا تلویزیون محلی را ایجاد کنید

تبلیغات تلویزیونی یک قالب تبلیغاتی سنتی دیگر را ارائه می دهد. شبکه های ملی را فراموش کنید. برای مشاغل کوچک ، ایستگاه های خبری محلی یا تلویزیون را هدف قرار دهید تا بنا بر بودجه تان تبلیغات دهید .

  • تبلیغات در سینماهای محلی

هنگامی که توجه همه معطوف به فیلم است بهترین زمان برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک است: دقیقاً وقتی یک فیلم در حال شروع است! تئاترها قبل از پیش نمایش فیلم گزینه های تبلیغاتی را برای مشاغل محلی ارائه می دهند تا پخش شوند.

  • حمایت مالی از یک نمایشگاه تجاری یا یک رویداد صنعت

چه می شود اگر کسب و کار شما به جای یک منطقه جغرافیایی روی یک صنعت خاص یا مکان خاص متمرکز شود؟ تبلیغات خود را در نمایشگاه های  تجاری انجام بدهید یا  از رویدادهای صنعتی متناسب با کسب و کار تان حمایت کنید.

تفاوت تبلیغات سنتی و دیجیتال آنلاین

ایده های تبلیغات آنلاین

  • صفحه Google My Business را تنظیم کنید

Google اطلاعات مربوط به مشاغل محلی را مستقیماً از لیست “Google برای کسب و کار من” جمع می کند. این لیست رایگان است. نام شرکت ، وب سایت و ساعت های کاری خود را اضافه کنید تا راحت تر در جستجوی آنلاین دیده شوید. لیست خود را با تصاویر جذاب و چشمگیر پر کنید تا بتوانید کلیک صفحه تان را بالا ببرید کنید.

  • خرید تبلیغات جستجو

Google AdWords یا Bing Ads خریدارانی را که به طور فعال در جستجوی موارد خاص هستند ، به ارمغان می آورد.این ترفند به ویژگی کسب و کار شما کمک می کند چرا که این افراد وقتی  به جستجوی عبارات مرتبط با شما می پردازند ،نام شما را در گوگل میبینند.

  • از تبلیغات هدفمند استفاده کنید

با افراد تصمیم گیرنده و هم به طور مرتب تماس های روابط عمومی مانند احوالپرسی،همفکری و همدردی در مسایل و مشکلات بگیرید و در خلال آن سعی کنید قرار ملاقات با آنها تریتب دهید. همچنین روی تکنولوژی ها و منابع جدید تمرکز کنید تا ارزشهای تخصصی خود را بتوانید در سطح بالاتی ارایه دهید.

  • حمایت از محتوای مقاله

در تبلیغات کسب و کارهای کوچک محتوای مطلوب مقاله ها  را با همکاری  وبلاگ ها یا انتشارات آنلاین برای  فرصت های  تولید محتوایی  مرتبط با صنعت خود به اشتراک بگذارید.

  • تبلیغات بنری را در یک وب سایت محلی یا صنعتی قرار دهید

تبلیغات آنلاین متمرکز بصری ، مانند تبلیغات نمایش بنر یا تبلیغات خیابانی ایجاد کنید و سپس آنها را در سایت های مربوط به شغل خود قرار دهید. این نوع تبلیغ معمولاً با گرافیک و نوع طراحی بنر ارتباط مستقیمی دارد پس سعی کنید از طراحی های زیبا و جذاب استفاده کنید.

  • لیست های تجاری را فراموش نکنید

لیست کسب و کار شما در فهرستهای آنلاین مربوطه می تواند یک مزیت اصلی باشد. برخی از دایرکتوری ها رایگان هستند ، اما ممکن است گزینه های پرداختی را نیز برای افزایش دید ارائه دهند.

  • محصولات پشتیبانی در بسترهای نرم افزاری تجارت الکترونیک

اگر محصولاتی را در سیستم عامل های بزرگ تجارت الکترونیکی مانندAmazon ، eBay  یا Etsy به فروش می رسانید ، می توانید مبلغی را برای افزایش بازدید از پیشنهادات بپردازید ، بنابراین در جستجوهای مشتریان حضور بیشتری پیدا می کنید.

  • از طریق تبلیغات آنلاین بومی مشغول شوید

تبلیغات بومی آنلاین تبلیغاتی است که با سبک و کارایی محتوایی دیگر وب سایت ها درجایی که در آن قرار دارد متناسب است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید در سایتی تبلیغ کنید که محتوای ویدئویی را ارائه دهد ، می توانید یک تبلیغ ویدیویی کوتاه ایجاد کنید که یکپارچه در  سایت های مختلف قرار بگیرد.

  • اسپانسر یک مسابقه آنلاین شدن

برخی از انتشارات و تأثیر گذاران آنلاین ، هدایای تبلیغاتی یا مسابقات مشابه را به پیروان خود ارائه می دهند. برای جلب توجه مشاغل خود ، محصول خود را پیشنهاد دهید یا  یک جایزه ویژه را با هدفگذاری تبلیغ کسب و کار خود اهدا کنید .

  • در وب سایت خود با سایر کسب و کار های دیگر تعامل کنید

اگر برای تبلیغات آنلاین پول نقدی کم دارید ، شاید بتوانید با تجارت دیگربنگاه های کوچک اقتصادی که بازار هدفتان با هم همپوشانی دارد ، به صورت تبلیغات گروهی و ادغامی فعالیت کنید .

  • یک خبرنامه ایمیلی را شروع کنید

ارسال تبلیغات به مشتریان از طریق ایمیل. با ارائه تخفیف های منحصر به فرد ، دسترسی زودهنگام یا مشوق های دیگر ، مشتریان خود را برای به روزرسانی ثبت نام کنید.

ایده های تبلیغات رسانه های اجتماعی

نقش رسانه های اجتماعی در تبلیغات کسب و کارهای کوچک

ایده های تبلیغات رسانه های اجتماعی

  • تبلیغات در فیسبوک

فیس بوک با بیش از 1.4 میلیارد کاربر روزانه محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی است. گزینه های تبلیغات کسب و کارهای کوچک از افزایش سطح پست با قرار دادن تبلیغاتی که محصول شما را تبلیغ می کند ، از زیر 10،00 دلار شروع می شود. اگرچه برای نتایج بزرگ باید بیش از 10 دلار هزینه کنید ، نکته این است که کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک می توانند با بودجه اندکی متناسب باشند.

  • از تبلیغات مسنجر استفاده کنید

اگر به دنبال شروع گفتگو با مشتریان هستید ، پلتفرم مسنجر فیس بوک گزینه تبلیغاتی را ارائه می دهد تا دسترسی مشتریان به شما آسان شود.

  • تبلیغات ویدیویی YouTube ایجاد کنید

YouTube گزینه هایی برای تبلیغات ویدیویی کوتاه که قبل از فیلم در سایت و برنامه پخش می شود ، ارائه می دهد. حتی با هزینه کمتری ، محتوای ویدئویی عالی ایجاد کنید و آن را بهینه کنید یا برای دیدن بیشتر آن را تقویت کنید. این گزینه خوبی برای مشاغل خدماتی با محتوای اطلاعاتی و تبلیغات کسب و کارهای کوچک است ، زیرا فیلم های “آموزشی و سرگرمی” دومین گروه تماشای YouTube هستند.

  • از تبلیغات LinkedIn استفاده کنید

برای مشاغلی که حرفه ای ها یا مشاغل دیگر را هدف قرار می دهند ، تبلیغات LinkedIn را بررسی کنید. گرچه تبلیغ در آن گران تر از سایر سیستم عامل های اجتماعی است ،اما تبلیغات LinkedIn ممکن است هدفمند تر باشد. برای مشاغل B2B ،  ممکن است ارزشمندتر باشند.

  • پست های اجتماعی را برای تشویق به اشتراک گذاری ، تبلیغ کنید

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله توییتر ، اینستاگرام و پینترست همه گزینه های تبلیغاتی را برای افزایش بازدید از پست ها ارائه می دهند. این گزینه ها می توانند تعاملات را شروع کنند و منجر به اشتراک گذاری بیشتر مطالب شما به طور طبیعی شوند.

  • یک لنز یا یک فیلتر شکن اسپانسر شده ایجاد کنید

اگر تجارت شما به ویژه در بین جوانان و افراد خلاق مشهور است، می توانید از برخی از گزینه های تبلیغاتی Snapchat ، از جمله توانایی حمایت از لنزها یا فیلترهای تبلیغاتی در تجارت خود استفاده کنید.

  • در یک کمپین با اینفلوِنسرها کار کنید

با پخش کننده های مربوط به بازار هدف خود کار کنید تا کلمه ای درباره یک کمپین خاص پخش شود. تأثیرگذاری را با موارد زیر پیدا کنید و آنها را ترغیب کنید تا تجربه خود را با محصول خود به اشتراک بگذارند.بازدهی تبلیغات کسب و کارهای کوچک با اینفلوئنسرها خیلی بالاتر از بقیه موارد می باشد .

  • حامی یک پادکست

قالب صوتی دیگری که در سالهای اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده است پادکست های صوتی است. بسیاری از پادکست ها از داشتن اسپانسر هیجان می گیرند. آنها در ازای دریافت هزینه ، پیام کوتاهی درباره تجارت شما می خوانند. این لیست پادکست های برتر تجاری را مشاهده کنید.

  • یک برنامه وابسته ایجاد کنید

یک برنامه وابسته ایجاد کنید. در این نوع برنامه ، شما بر اساس لینک های ردیابی که تنظیم کرده اید ، ناشران یا تأثیر گذاران آنلاین را برای فروش آنها به وب سایت خود جبران می کنید.

ایده های سنتی تبلیغات کسب و کارهای کوچک

  • از کارت های ویزیت بیشتر استفاده کنید

کارت های ویزیت می توانند به عنوان تبلیغات کم بودجه خدمت کنند. یک کد تخفیف در پشت کارت خود قرار دهید ، و یک کارت را روی میز پذیرش یا پیشخوان قرار دهید. اگر انگیزه ای وجود داشته باشد ، مردم آنها را فریب می دهند. یا به هر مشتری راضی چند کارت خود (با یا بدون کد تخفیف) بدهید تا بتواند آنها را به همسایگان و دوستان خود تحویل دهد. این یک راه خوب برای تشویق مراجعه ها است.

  • حامی یک رویداد محلی

از طریق مالی به مناسبت های خیریه محلی یا رویدادهای محلی کمک مالی کنید یا یک محصول اهدای عضو در نوع خود انجام دهید. به احتمال زیاد علائم دریافت خواهید کرد یا در غیر این صورت تجارت خود را در مقابل شرکت کنندگان قرار می دهید.داشتن دغدغه های اجتماعی برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک بسیار تاثیرگذار هستند.

  • یک Parade Float ایجاد کنید

فراموش نکنید که شرکت در روز سنت پاتریک یا رژه 4 ژوئیه را فراموش نکنید! با خدمت به عنوان حامی رژه و ایجاد یک روال شناور یا گروهی که بخشی از نمایش است ، در جامعه محلی خود ارزشمندی به دست می آورید.

  • با اتاق بازرگانی محلی خود تبلیغ کنید

برخی از اتاق های بازرگانی محلی مشارکت تبلیغاتی ارائه می دهند. اینها به شما کمک می کنند تا پیام خود را از طرق مختلف ، از رویدادهای محلی در اتاق تا وب سایت بیرون بیاورید. این موارد خصوصاً برای مشاغل B2B مناسب است (یعنی آنهایی که محصولات یا خدمات را به مشاغل دیگر می فروشند).

  • تجارت خود را در صفحات زرد لیست کنید

برند شما چشم انداز ها را دیکته می کند و به مشتریان کمک میکند که در مورد تجارت با شما تصمیم گیری کنند.انتحاب رنگ در به رسمیت شناختن برن شما بسیار موثر است .زرد منتقل کننده شادی،دوستی و صمیمت است و در عین حال جلب توجه هم می کند.

  • معاملات محلی یا کوپن را پیشنهاد دهید

از خدمات تبلیغاتی محدود مانند Groupon استفاده کنید. برای جذب مشتری بیشتر برای کشف مشاغل خود و بازدید از آن ، تخفیفی ارائه دهید. تنوع این است که شامل کوپن یا پیشنهادهای ویژه در کتاب های کوپن محلی مانند مجله کلیپر یا نامه های پستی مانند ValPak باشد.

  • ارسال در بیلبوردهای عمومی

به اطراف جامعه محلی خود نگاهی بیندازید تا مشاغل یا نشانه هایی را ببینید که دارای تابلوهای اعلانات امکان ارسال نامه آزاد است. سپس بروشورها یا علائم اشک آور ایجاد کنید. به غیر از برخی از legwork ها و کمی جوهر و کاغذ برای چاپگر رنگی دفتر شما ، این برنامه رایگان است.

  • ارسال بروشورهای پست مستقیم

برای مشاغل محلی ، ایمیل مستقیم همچنان یک استراتژی تبلیغاتی مناسب است. یک بروشور کوچک ایجاد کنید یا قله فروش خود را در قالب نامه وارد کنید و آن را برای مشتریان گذشته یا هر کس در یک محله خاص ارسال کنید. برنامه خدمات پستی ایالات متحده آمریکا هر درب مستقیم مقرون به صرفه است و تا حدودی خودکار می باشد و باعث صرفه جویی در وقت می شود.

  • بروشور ایجاد و توزیع کنید

در تبلیغات کسب و کارهای کوچک بسته های بروشورهای فیزیکی یا کارت پستال ها را به مراکز بازدید کنندگان یا مشاغل محلی مانند کافی شاپ هایی که اجازه می دهند ، توزیع کنید. نقاط محبوب را پیدا کنید.خوب است که در اینگونه رقابت ها شرکت کنید. هرچه تعداد بروشور یا کارت بیشتر باشد ، مصرف کنندگان احتمال بیشتری دارند که در آنجا به جستجوی آنها بپردازند.

  • مشتریان را با آهن ربا جذب کنید

موارد کوچک مانند آهن ربا و قلم را با نام مشاغل ، آرم و اطلاعات تماس خود چاپ کنید تا در رویدادهای محلی یا هنگام بازدید از خانه های آنها برای ارائه خدمات ، به مشتریان تحویل دهید. آنها یادآوری می کنند دفعه دیگر که کسی به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشد می تواند از طریق این هدایا ارتباط بگیرد.

  • ارتباطتان را با مشتری قطع نکنید

ليست تماسي از  مشتري های بالقوه تهيه كنيد و به طور مرتب براي آنها كارت تبريك بفرستيد يا در تماس باشيد و نامه هاي تشكرآميز بفرستيد تا از حمايتهاي آينده او مطمئن شويد.

  • حمایت از یک تیم ورزشی محلی

در ازای پیراهن های تیم های ورزشی میتوانید تبلیغات کسب و کارهای کوچک خود را در سطح مسابقات محلی یا کشوری با برند تجاری انجام دهید. مانند لیگ های محلی ، مدرسه ها یا تیم ورزشی جوانان . برخی از تیم ها می توانند علائم تجاری شما را به صورت ویژه تبلیغ کنند.

  • ارسال کارت تشکر

این دقیقاً تبلیغی نیست، اما یک تکنیک ارزشمند است. پس از انجام کار با مشتری ، یادداشت تشکر از شما را به صورت دستی ارسال کنید. به نظر می رسد بسیار ساده است ، اما در واقع تعداد معدودی تکان دهنده این کار را انجام می دهند. شما بایستید

  • تبلیغات مراجعه به دوستان را ایجاد کنید

اگر صورتحساب های منظم را به مشتریان ارسال می کنید ، یک جزوه کوچک یا کارت را برای کسانی که به مشتریان جدید ارجاع می دهند ، پیشنهاد دهید. همچنین می توانید تبلیغات را در پستی و خبرنامه یا در وب سایت خود درج کنید.

  • فروشگاه را در یک جشنواره محلی راه اندازی کنید

اگر انجمن شما دارای هر نمایشگاه یا جشنواره محلی است که مشاغل می توانند غرفه هایی را خریداری کنند ، می توانید در آنجا فروشگاهی راه اندازی کرده و با مصرف کنندگان محلی ملاقات کنید یا حتی نمونه محصول را ارائه دهید.

  • تی شرت های با طرح ، لوگو وشعار شرکت ایجاد کنید

همچنین می توانید تی شرت هایی با نام و آرم شرکت یا حتی یک برچسب کوتاه ایجاد کنید. آنها به عنوان نوعی تبلیغات پوشیدنی خدمت می کنند. آنها را در رویدادهای محلی بپوشید یا حتی آنها را به مشتریان تحویل دهید تا آنها نیز شرکت کنند.

  • ارائه کارت های هدیه “Plus A Bonus”

به مشتریانی که کارتهای هدیه خریداری می کنند گزینه ای برای دریافت ارزش اضافی بدهید. به عنوان مثال ، هنگام خرید کارت هدیه 100 دلاری ، به آنها کارت پاداش کارت 10 هدیه رایگان بدهید. علائم مربوط به شغل و پست های خود را در صفحات رسانه های اجتماعی خود قرار دهید تا توجه به این تبلیغات را جلب کنید.استفاده از این تبلیغات کسب و کارهای کوچک برای شما آورده های بزرگی به همراه دارد.

ایده های تبلیغات در فضای باز

  • علامت گذاری  مکان خود را اضافه کنید

منطقه واقع در  فروشگاه یا محل کار شما بسیار با ارزش است. حتماً از هرگونه قوانین منطقه بندی محلی پیروی کرده و سپس یک علامت روشن و قابل مشاهده را اضافه کنید که به طور مطلوب تجارت شما را تبلیغ می کند.

  • از بیلبوردهای انسانی استفاده کنید

برای جلب توجه به مشاغل خود از گوشه خیابان ، یک بیلبورد انسانی یا یک سرویس اسپینر علائم مانند AArrow Sign Spinners را استخدام کنید. اسپینرهای ثبت نام ،افرادی هستند که با یک علامت که معمولاً ساعتی پرداخت می شوند ، روی یک گوشه می ایستند. احکام محلی را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی مجاز است تا بعدا به دردسر های قانونی آن منظقه برنخورید.

  • تبلیغات بیلبوردی خلاقانه ایجاد کنید

برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک در مقابل مشتریان محلی ، می توانید  یک بیلبورد محلی خریداری کنید. این امر به ویژه برای مشاغل مربوط به رستوران ها یا فروشگاه های زنجیره ای مناسب است.داشتن ایده نو پیش نیاز بروز خلاقیت است،باید خلاقیت در بیلبوردها به نحوی باشد که در ذهن بیننده بماند و با دیدن لوگو و رنگ خاص بیلبورد تداعی خاطر کند.

  • با علائم دیجیتال در فضای باز تبلیغ کنید

برخی از شهرها یا نشانه های محبوب دارای علائم تبلیغات دیجیتالی در حال چرخش هستند. با تبلیغات در مجاورت کنوانسیون یا رویدادهایی که مخاطب هدف شما را جذب می کند ، پانچ هدفمند را اضافه کنید.با شركتهاي غول و بزرگ در منطقه و جهان براي گرفتن سفارشات كوچك در منطقه و شهر خودتان در تماس باشيد

  • وسیله نقلیه خود را با طراحی تبلیغاتی بیارایید

اگر مشاغل شما وسایل نقلیه دارد که شما را به سمت قرار ملاقات های خدماتی مانند لوله کشی و کامیون های HVAC سوق می دهد ، می توانید از استیکرهای تبلیغاتی مربوط به شغل خود استفاده کنید تا هنگام حرکت در مسیر جلب توجه کند و برند خودتان را بلد کنید. با این وجود بهتر است ،در صورت عدم استفاده وسیله نقلیه بسته بندی شده خود را برجسته جلوی محل کار خود پارک کنید .

  • در مکان های غیر متعارف تبلیغ کنید

سرانجام ، بدون داشتن ایده تبلیغات کسب و کارهای کوچک نمی توان وارد بازار رقابتی شد پس بهتر است با تیم های جوان برای تبلیغات خود مشاوره بگیریم. بنابراین تبلیغات فیزیکی را در نقاط غیرمعمول در نظر بگیرید. این می تواند شامل تبلیغات داخل آسانسور یا پله برقی های نزدیک باشد. شما حتی می توانید در فروشگاه های مواد غذایی جامعه خود تبلیغات را روی سبد خرید خریداری کنید.

Small Business Advertising Ideas – Small Business Trends

10 Local Advertising Ideas for Small Business

12 Small Business Advertising Ideas You’ll Want to Use

ارسال نظر