مزایای طراحی گرافیکی سه بعدی بیلبوردهای سطح شهری چیست؟

بیلبورد یکی از انواع ابزارهای رسانه ای مهم تبلیغاتی بویژه در اماکن شهری است. استفاده از طراحی گرفیکی سه بعدی در بیلبوردها علاوه بر زیباسازی چهره شهر و نمایش وجهه مناسب کسب وکار، تاثیر بیشتری بر مشتریان به دنبال خواهد داشت.
به احتمال زیاد در اماکن عمومی با تابلو های رنگارنگ روبرو شده اید. تابلوهایی که با استفاده از علم طراحی گرافیکی مناسب زیبایی و مسحور شدن را به چشمان شما هدیه خواهد کرد و این بخاطر آن است که هنر ترکیب عناصر زیبایی و بصری با پیام ارائه شده در بیلبوردها در طراحی گرافیکی بیلبوردها نمایان خواهد شد.
امروزه کاربردهای متنوع طراحی گرافیک در بیلبوردهای سطح شهر توسعه فراوانی یافته است بیلبوردهایی با طراحی سه بعدی علاوه بر استفاده از عنصر خلاقیت توانسته نقطه هدف تاثیرگذاری بیشتر بر افراد را به خوبی نشانه رود و میزان بازدید و فروش و سود شرکت های تجاری را بالاتر ببرد. اما مزایای طراحی گرافیکی سه بعدی بیلبوردهای سطح شهری چیست؟

طراحی گرافیکی سه بعدی

طراحی گرافیک سه بعدی بیلبوردی نوعی خلاقیت ترکیب گرافیک های دوبعدی و تک بعدی باهم است .این کار با پیش رفتن سه گام متوالی انجام می گیرد. در گام اول مدل سازی سه بعدی ذهنی مدنظر قرار خواهد گرفت .چیدمان و نحوه حرکت جسم در تصویر گام دوم خواهد بود و گام اساسی و مهم دیگر پرداخت کردن است که در آن از شبیه سازی و نورپردازی برای تبدیل یک مدل دوبعدی به سه بعدی استفاده خواهد شد.
طراحی های گرافیکی سه بعدی بیلبوردها به دلیل استفاده از فضاهای طبیعی و قابلیت های محیط می تواند پیام تبلیغاتی و..مناسب و موثرتری را به مخاطب القا کند که این مساله ناشی از خلاقیت طراح گرافیک خواهد بود.

 

ارسال نظر