ملاحظات کلیدی برای تبلیغات محیطی (OOH) در سال 2024

ملاحظات کلیدی برای تبلیغات محیطی (OOH) در سال 2024

ملاحظات کلیدی برای تبلیغات OOH در سال 2024


تبلیغات خارج از خانه (OOH) یکی از مهمترین اشکال بازاریابی امروزی است. در دنیایی که بازاریابی دیجیتال چنین اهمیتی پیدا کرده است، انواع دیگر بازاریابی آفلاین کلید جذب مخاطبان به روش‌های مختلف هستند. تبلیغات OOH هنگامی که مردم در مکان های عمومی هستند پیام رسانی را در مقابل آنها قرار می دهد و در طول روز توجه آنها را به خود جلب می کند. این شامل طیف وسیعی از قالب های تبلیغاتی است که در خارج از خانه استفاده می شود، از جمله بیلبوردها، پوسترها، پناهگاه های ایستگاه اتوبوس، تبلیغات در وسایل نقلیه عمومی و وسایل نقلیه و موارد دیگر.

بازار تبلیغات OOH به تکامل خود ادامه می دهد و نقش مهمی در چشم انداز بازاریابی امروزی ایفا می کند. این مقاله به بینش ها و ملاحظات مهم مربوط به تبلیغات OOH برای سال 2024 و بعد از آن می پردازد.

چشم انداز تبلیغاتی OOH امروز
در سال 2022، ارزش بازار جهانی تبلیغات در فضای باز تقریباً 47 میلیارد دلار بود. پیش بینی می شود تا سال 2028 به بیش از 61 میلیارد دلار افزایش یابد. با توجه به تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه، این دسته خاص در سال 2022 بیش از 21 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود تا سال 2028 به بیش از 44 میلیارد دلار برسد. این رشد سریع نشان می دهد که تبلیغات OOH قطعاً ارزش توجه هر کسب و کاری را دارد که بخواهد از بهترین کانال های تبلیغاتی برای برند خود استفاده کند.

رشد OOH دیجیتال یکی از تحولات کلیدی است که این بخش را هدایت کرده است. صفحه‌نمایش‌های دیجیتال اکنون بخش مهمی از تبلیغات OOH هستند و به همه چیز از بهینه‌سازی تا شخصی‌سازی کمپین‌ها کمک می‌کنند. تغییرات دیگر، مانند خرید بی‌درنگ موجودی آگهی و بینش بیشتر در مورد مکان آگهی، نیز باعث رشد تبلیغات OOH شده است. گزارش شده است که OOH سریعترین رسانه در حال رشد در سال 2023 است و OOH دیجیتال یک محرک کلیدی است.

چه چیزی باعث رشد تبلیغات OOH می شود؟
عوامل متعددی وجود دارد که باعث رشد در تبلیغات OOH می شود. اینها شامل محرک های مهم زیر می شود.

پیشرفت های تکنولوژیکی

فن آوری های جدید تبلیغات OOH را به طرق مختلف تغییر داده است و باعث رشد می شود. تبلیغات دیجیتال OOH و توانایی جمع‌آوری داده‌های ارزشمند از انواع مختلف، ظاهر چشم‌انداز را تغییر می‌دهد.

بینش داده محور

فناوری جدید امکان جمع آوری داده هایی را فراهم کرده است که بینش مفیدی را در مورد کمپین های تبلیغاتی OOH ارائه می دهد. اندازه گیری و تجزیه و تحلیل بهبود یافته به بازاریابان اجازه می دهد تا میزان اثربخشی کمپین های خود را پیگیری کنند و تصمیمات مبتنی بر شواهد اتخاذ کنند.

خلاقیت و نوآوری

تبلیغ کنندگان OOH به طور مداوم به دنبال راه های خلاقانه و نوآورانه برای جذب مخاطب هستند. با استفاده از فناوری‌های جدید، آن‌ها می‌توانند راه‌های مختلفی را برای تبلیغات در فضای باز و مکان‌های عمومی کشف کنند تا واقعاً با مردم ارتباط برقرار کنند.

تاثیر همه گیری

رویدادهای جاری نیز می‌توانند تأثیر و رشد بازارهای تبلیغاتی را تغییر دهند. از آنجایی که مردم پس از همه‌گیری COVID-19 شروع به بازگشت به زندگی عمومی کرده‌اند، شروع به مشاهده و تعامل با تبلیغات OOH کرده‌اند و به رشدی کمک می‌کنند که از قبل از همه‌گیری افزایش یافته بود.

تبلیغات هدفمند

بدست آوردن مکان مناسب برای تبلیغات OOH و هدف قرار دادن مخاطبان مناسب می تواند یکی از بزرگترین چالش ها باشد. با توانایی هدف‌گیری مکان‌های خاص، به‌ویژه با OOH دیجیتال، بازاریابان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که در زمان مناسب به مخاطبان مورد نیاز دست می‌یابند.

ادغام با رسانه های دیجیتال

تبلیغات OOH نباید در تقابل با تبلیغات دیجیتال عمل کند. در واقع، می تواند کاملاً با آن همراه شود. ترکیب این دو شکل از تبلیغات عامل مهم دیگری است که باعث رشد بازار می شود.

این عوامل قبلاً به گسترش بازار OOH در چند سال گذشته کمک کرده است. با ورود به سال 2024، آنها همچنان تأثیر خود را خواهند داشت زیرا فناوری همچنان در حال توسعه است و بیشتر بازاریابان و مشتریان آنها مزایایی را که تبلیغات OOH می تواند ارائه دهد، تشخیص می دهند.

روندهای نوظهور در تبلیغات OOH
چندین روند وجود دارد که باید در سال 2024 مراقب آنها بود. برخی از این روندها را می توان از قبل مشاهده کرد، همانطور که می تواند تأثیر آنها بر رشد OOH داشته باشد. تبلیغات DOOH به طور پیوسته در حال رشد است و همچنین برای ایجاد کمپین های چند کاناله استفاده می شود. این امکان را برای هدف‌یابی شخصی‌تر نیز فراهم می‌کند، که روند دیگری است که اهمیت آن همچنان در حال افزایش است. استفاده از تبلیغات مبتنی بر داستان در حال بازگشت است و تبلیغ‌کنندگان برای این کار از نمایشگرهای دیجیتال استفاده کامل می‌کنند.

نحوه خرید تبلیغات OOH نیز در حال تغییر است. خرید برنامه‌ای باعث می‌شود فضای تبلیغات OOH در زمان واقعی خریداری شود، چیز دیگری که به آسان‌تر ساختن کمپین‌های چند کاناله کمک می‌کند.

تجزیه و تحلیل بازار برای تبلیغات OOH
بازار تبلیغات OOH در حال حاضر رشد چشمگیری را تجربه می کند که بخشی از آن به لطف OOH دیجیتال است. پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌های جهانی همچنان در حال افزایش باشد و بیلبوردها بیشترین هزینه را در ایالات متحده تشکیل می‌دهند. کارشناسان همچنان سرمایه گذاری در تبلیغات OOH و به ویژه OOH دیجیتال را توصیه می کنند. ترکیب تبلیغات برنامه‌ای و DOOH در سال 2024 به تجارت اجازه می‌دهد
 


 منبع : مقاله ترجمه شده شوچی

ارسال نظر